Årlig møte Linje 5 håndball 2025
Postet av Linderud IL den 28. Mar 2025
Den 26. mars ble det årlige møtet til Linderud IL/Linje 5 Håndball avholdt, og flere viktige saker ble gjennomgått og besluttet. Nytt styre ble valgt, og til slutt ble den høytidelige gullballen utdelt til en verdig vinner.
Valg av Styret
Under årsmøtet ble nytt styre valgt for den kommende perioden. Styret vil være ansvarlig for å lede klubben og videreutvikle håndballmiljøet på Linje 5. Den nye sammensetningen av styret ble godkjent av medlemmene, og man ser frem til et produktivt år fremover.
Det nye styret vil i 2025 bestå av:
Leder: Heidi J. Strømme
Nestleder: Oda Sjøvoll
Styremedlem: Siw Stenersen
Styremedlem: Øyvind Faye
Styremedlem: Truls Jørgensen (Ikke på valg)
Styremedlem: Dommerkontakt: Eline Lønnå
Styremedlem: NN (Representant fra jentelag)
Det er ønskelig med et ekstra styremedlem som representerer jentesiden. Innspill kan sendes til styreleder Heidi J. Strømme: heidi.jako@gmail.com
Trine Langfjelll Kibsgaard tildelt gullballen
Trine Langfjell Kibsgaard ble hedret med gullballen for sitt mangeårige engasjement for klubben. Spesielt hennes arbeid med arrangement og Intersport Loppetassen har vært høyt verdsatt. Utdrag fra styrets begrunnelse
Ditt engasjement i Linje 5 er uvurderlig. Med din entusiasme, dedikasjon og stå-på-vilje har du over flere år bidratt inn i flere viktige oppgaver.Du har i flere år vært ansvarlig for våre minirunder, og sørget for at livets første håndballkamper har blitt minnerikt for våre lovende. Grøtfest har blitt årets høydepunkt og du har også sørget for at vår helt egne Linjecup ble en realitet. Du har vært med å bygge opp klubben vår, og Linje 5 ville ikke vært det samme uten deg!
Vi applauderer Trine for hennes innsats, og det er gledelig at hun på det årlige møtet annonserte at hun også neste sesong ønsker å bidra inn på arrangment.
Innspill på sportsplan
Vi ønsker å ferdigstille en sportsplan for bredden til neste sesong. Det ble vedtatt at sportslig utvalg bredde ferdigstiller en versjon som godkjennes av det nye styret. Det er mulighet for å komme med innspill til planen fram mot 8. april. Klubben oppfordrer alle medlemmer og interesserte til å komme med sine tanker og forslag for å bidra til at sportsplanen blir så god som mulig for alle.
Utkast på sportsplanen ligger her: https://at.cutpaste.no/next/f/zA7lIpE1AXUsCr5
Innspill sendes til SU-medlem Lene Os Johannessen: leneosjoh@gmail.com
Årsberetning og protokoll
Årsberetningen for håndball finnes her: https://at.cutpaste.no/next/f/uRO0VsJ4TFxUGSH
Protokoll fra det årlige møtet finnes her: https://at.cutpaste.no/next/f/wMu4cnclyNTCJqu
Linje 5 Håndball takker alle som deltok på årsmøtet og ser frem til et spennende og engasjerende år med både sportslige og sosiale aktiviteter for alle medlemmene.
Årsmøte Linderud IL 2025
Postet av Linderud IL den 18. Feb 2025
Dokument til årsmøtet er lagt ut her Filarkiv/Årsmøte 2025. Vi oppfordrer alle medlemmer til å gjøre seg kjent med dokumentene før møtet. Det vil være mulighet for å stille spørsmål og diskutere saker under møtet.
Ønsker du å bidra inn Linje 5 håndball?
Postet av Linderud IL den 23. Jan 2025
Det nærmer seg årsmøte 2025, og klubben står i dag i en posisjon der vi mangler folk i både styreverv og flere andre sentrale roller. Vi ønsker oss flere engasjerte personer som kan være med å sikre god klubbdrift, samt videre utvikling av Linje 5 håndball.
Per dags dato mangler vi folk i disse rollene:
Valgkomité
o Ansvar: Rekruttere kandidater til ulike verv i klubben, sikre mangfold og engasjement blant tillitsvalgte.
o Arbeidsmengde: Størst aktivitet frem mot årsmøtet, men ellers ved behov.
Styremedlemmer (gjerne i kombinasjon med en av rollene under)
o Ansvar: Delta i klubbens overordnede beslutningsprosesser, sikre goddrift og utvikling.
o Arbeidsmengde: Ca. 8-10 styremøter årlig samt oppfølging av eget ansvarsområde.
Sponsoransvarlig
o Ansvar: Lede et sponsorutvalg som kontakter potensielle sponsorer, vedlikeholde eksisterende sponsoravtaler og sikrer inntekter til klubben.
o Arbeidsmengde: Varierende, men konsentrert rundt sponsorarbeid og avtaleoppfølging.
Dugnadsansvarlig
o Ansvar: Planlegge og gjennomføre inntektsbringende dugnader på klubbnivå. (F.eks: julekalender, Over Oslo)
o Arbeidsmengde: Varierende, men konsentrert rundt en dugnad på høst og en på vår.
Kommunikasjonsansvarlig
o Ansvar: Administrere innhold på klubbens nettside og informasjonsflyt til medlemmer og foresatte.
o Arbeidsmengde: Løpende gjennom året.
Sportslig utvalg bredde (bør bestå av minimum 4 personer)o
o Ansvar: Jobbe for å sikre et godt tilbud for barne- og ungdomsidretten, tilrettelegge for trenere og lag.
o Arbeidsmengde: Møter og oppgaver i forbindelse med sesongoppstart og -avslutning, og ellers gjennom året ved behov.
Barnehåndballansvarlig
o Ansvar: Koordinere oppstart for barnehåndballen, innhente foreldretrenere og melde på lag til Intersport Loppetassen og Intersport 4´er
o Arbeidsmengde: Løpende gjennom sesongen.
Kioskansvarlig
o Ansvar: Organisere drift av kioskene i Linderudhallen. Innkjøp av varer og sikre god kioskdrift.
o Arbeidsmengde: Løpende gjennom sesongen.
Hvorfor bli med? Å bidra som frivillig gir deg muligheten til å være en del av et inkluderende fellesskap, skape en positiv forskjell for klubben og bidra til å utvikle barn og unge innen håndball. Du får også anledning til å være med å styre hvilken retning klubben skal ta. Det å drive frivillig arbeid i et idrettslag har også en betydelig samfunnsnyttig rolle og verdi, og det gir mye mening i hverdagen!
Hvordan melde seg?
Send oss en e-post på sportssjef@linderudil.no så raskt som mulig. Skriv hvilket verv du er interessert i, og gjerne litt om deg selv.
Vi håper at mange har mulighet til å bidra. Jo flere som bidrar, jo flere er det å dele
oppgavene på. Og sammen kan vi fortsette å bygge en sterk og levende klubb!
Med vennlig hilsen, Styret i Linje 5 Håndball
TROLLCHEER
Postet av Linderud IL den 2. Apr 2024

Camp Linderud Vinterferien
Postet av Linderud IL den 12. Feb 2024
VI ÅPNER HALLEN I VINTERFERIEN FOR BARNA I NÆRMILJØET.LF-hallen vil være åpen mandag til fredag fra 10.00 til 16.00. Alle barn som går på barneskolen er velkomne! Ungdommene i klubben holder ulike aktiviteter i hallen og på sosialrommet, og barna kan selv være med å bestemme hvilke aktiviteter vi skal ha
Du trenger ikke å melde deg på, bare møt opp i hallen for enkel registrering. Vi gleder oss!